HTML

Kiírom, mert ki nem mondhatom

Azért van, mert lassan bedilizek, ha nem írom ki magamból, mi a helyzet. Remélem, lesz jobb is az életem.

Friss topikok

Linkblog

2011.01.29. 21:26 Félőrült

Vegyesvágott, avagy: ezek történtek mostanában

Annyi minden történt, igaz kicsi dolgok.

 

Elkezdtem fórumokra járni, és válaszolni. Durván lefagyaszt, néha mennyire egyszerű kérdések merülnek fel és rájuk még egyszerűbbek a válaszok. Pl. kislány kérdezi milyen középsuliba menjen, ha nem annyira erős matekból, de nyelvekből, töriből meg magyarból igen. Logikus a válasz; nem? Vagy sima gimibe, vagy nyelvtagozatra gimibe. Számomra hihetetlen, mennyire nem gondolkodnak emberek. Vagy pl. menyasszony kérdezi, szerintünk milyen ruci állna neki jól. Ha nem linkel a testalkatáról képet a ruhák képei mellé, hogyan tudjunk használható választ adni?

Filmes fórumokra is járok, szeretek rövid kritikákat írni. Múltkor a Dark Harbor c. filmről vívtam nagy csatát (szerintem zseniális film). Meg amatőr írók önálló történeteit, fanficeket is szoktam olvasni és véleményezni. Az íráskészségem rendben van, de ha történetet kéne írnom, meg lennék lőve. Az nem az én sportom. Általában célirányosan olvasok, tehát engem érdeklő kategóriákban. Kritikát akkor hagyok, ha megfog a történet, ha nem köt le, akkor inkább nem írok. Utálom lelombozni az embereket, számomra fontos, hogy jó érzetet keltsek az íróban (vagy úgy egyébként bárkiben), és a fórumokon is erre törekszem.

Láttam jó filmeket is, pl. Johnny English (tudom, már évek óta kijött). Ilyen jót még sose röhögtem ügynökös filmen, Atkinson szöveges szerepben is zseniális! Örök kedvencemmé vált, és beugrott, hogy ez volt az egyik első film, amit életemben láttam: Die Hard - Drágán add az életed. Rickman fantasztikus színész, ma is röhögök, ha eszembe jut az az arc, amit akkor vágott, mikor Bruce fater beszól neki, vagy amikor eljátszotta a szökött túsz szerepét, hogy megtévessze Brucet, és le tudja szedni (ugyanis Rickman a terrorristák főnöke, akik elfoglalnak egy hodály nagy irodaházat, melynek egy csurig tömött széfje van, és Bruce, a jófiú meg sorra szedi le Rickman embereit). Amúgy is bírom Rickmant, van benne v.mi, ami totál leköti az embert, amivel mindig meg tud döbbenteni, amivel a legérdektelenebb szerepet is a legizgalmasabbá tudja tenni akkor is, ha csak mellékszereplő.

Láttam Kusturicától is filmet, az Undergroundot a Dunán. Nem tudom, hogy szándékosan részenként készült, vagy a csatorna szedte-e szét darabokra (kétszer egyórás részekre). Fórumokon olvastam, hogy eredetileg egyben készült a film, de így leadva több, mint 3 óra lett volna a hossza. Nekem tetszett, olvassátok el a port.hu-n a tartalmát, én most nem mesélem el, mert az túl hosszú volna. Röviden annyit, hogy a szereplők szó szerint háborúból háborúba kerülnek, a történelmi események kereszttüzében megismerhetünk emberi sorsokat is. Nagyon realista film, a végén a felirat is igazolja mindezt: "Ennek a történetnek soha nem lesz vége."

Viszont, ami teljesen ledöbbentett, az a VV4. Mikor láttam először, mondom WTF?! Honnan guberálják ezeket az embereket? Az egész nyomorult brigádból talán csak Laci nem defektes; az összes többi használhatatlan. Nem arról volt szó, hogy főműsoridőben nézhető műsor lesz a tévében? Ezt a szemetet miért nem teszik el este 23:00 utánra? Ha komolyan ezek az összeválogatott istenbarmai jelképezik a magyar társadalmat abban a mikrokörnyezetben, mint a Villa...hát akkor ne csodálkozzunk, hogy itt tartunk, és simán lehúzhatjuk a rolót. TV2 szintén ez a szisztéma: az fontos, az hír értékű esemény, hogy akárki Playboy fotózáson résztvett modellnek (értsd: kitartott, ostoba, szétfarigcsált r*bancnak, akivel még csak az Ördög nem feküdt le) lefittyedt a bal melle, ezért háromszor akkora implantátumot kapott bele, mint amekkora a jobb melle. Az nem hír értékű esemény, hogy hanyan fagytak meg már eddig, hanyan fognak még megfagyni, hanyan fognak tavasszal kiköltözni kényszerülni a házaikból és a lakásaikból, mert nem tudják fizetni az irreálisan magas törlesztőrészleteket, és lehet nincs hely, ahova menjenek lakni, hány gyerek éhezik.... Ezek miért nem fontosak?

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://afelorultblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr372624016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása