HTML

Kiírom, mert ki nem mondhatom

Azért van, mert lassan bedilizek, ha nem írom ki magamból, mi a helyzet. Remélem, lesz jobb is az életem.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.12. 23:54 Félőrült

Állásbörze, avagy: mi történik, ha egy kicsi helyre összenyomod a cégeket?

Voltam Állásbörzén!

Életem első állásbörzéje; rapid reakció: színvonalasabb, mint gondoltam, úgy értem ezt, hogy többségében normális cégek voltak kint, többnyire értelmes szervezőkkel.

A legtöbb hirdető fizikai munkát kínált, főleg férfiaknak, de volt standja a Honvédségnek, a MIOK helyi szakképző iskolájának, néhány középiskolának és szeretetszolgálatnak is. Mivel én egy alacsony, vékony figura vagyok, így nálam a fizikai munkák többsége kiesik. 2 helyre nyomtam be a cv-met, az egyik ügyfélszolgálatos, a másik recepciós meló. Lett volna egy harmadik hely is, ahova adtam volna papírt, de ők leléptek hamar (az is recepciós meló). Szóval, őket majd telefonon kell hajkurásznom hétfőtől. Remélem, hogy ott is elmondják, amit tudni akarok, és nem kell kibuszoznom! B*kker! Most, hogy csóróság van, nincs se diákom, se felnőttbérletem, szóval 4 db jegy kell ahhoz, hogy kijussak a város melletti üdülőövezet-szerűségbe (amúgy gazdag arcok laknak itt, nem csak szállodák, uszodák, meg ilyenek vannak ott, szóval jó környék). Ugyanilyen kategória egy másik üdülőhely, az is drága környék egy rakat étteremmel, fürdővel, szállóval és panzióval), az összesen 1000 Ft, ha a buszon veszel ugyanennyi jegyet, akkor darabja drágább 100 Ft-tal, szóval úgy meg már 1400 Ft! A közlekedés minősége meg olyan sz*r, hogy az hihetetlen, de az ára baromi magas.

Ja, igen, szóval: a kiállítókkal nem volt bajom, csak azzal, hogy a 75 kiállítót baromi kicsi helyen zsúfolták össze (a helyi sportcsarnokban), szóval a standok között egérutak voltak, alig lehetett úgy közlekedni, hogy ne lökjön fel legalább 3 ember, míg odaérsz ahhoz a standhoz, amelyikhez akarsz. Jobb lett volna, ha a helyi egyetem körcsarnokában rendezik meg. Amúgy elmenni az állásbörzére kötelező volt, de nem gondolom úgy, hogy felesleges volt elmenni.

Hétfőn meg megyek tanácsadásra. Igaz, hogy nem kellett sokat sorakoznom múlthét kedden, de nem akarok mégegyszer másfél órát dekkolni a sorban. Majd megkérdezem Terminátort, hova és merre kell mennem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://afelorultblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr252445526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása