HTML

Kiírom, mert ki nem mondhatom

Azért van, mert lassan bedilizek, ha nem írom ki magamból, mi a helyzet. Remélem, lesz jobb is az életem.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.29. 19:27 Félőrült

Előszó

Halihó! :)

Immár én is megjelentem a neten, mint online naplóíró. Fogalmam sincs, milyen időközönként fogok ide írni, és miről. Az tuti, hogy sokmindenről, főleg a gondolataimról, meg egyebekről.

20 éves vagyok, és jóindulatú volt osztályfőnökömnek köszönhetően - aki 11. és 12. évvégi, egyik humán tantárgyi jegyemre nem adta meg a jobb jegyet, pedig álltam úgy, hogy megkapjam, és még javítót is írtam, amit puszta felsőbbrendűségi érzetből kapásból lepontozott - nem jutottam be sehová. Érettségin szintén ezt csinálta. Azért vont le 8 pontot, mert szerinte rossz volt egy adat, amit mondtam. Közben meg, francokat: a könyvből írtam ki, mikor tanultam az anyagot, szóval, tuti az az adat volt helyes, amit mondtam. Szexben gazdag szép napot kívánok így utólag is az összes nőági felmenőjének!

Szóval, most a munkakeresők széles táborát gazdagítom. Kedden megyek a Munkaügyibe. Ha azt túlélem, és kapok időpontot - aminek birtokában majd szintén még 5000 évet kellesz sorakoznom, míg végre v.ki rámpislant, hogy mit akarok - felmászhatok a képzésisekhez, és megnézhetem a kínálatot. Rohadt jó, hogy egyébként a honlapon baromira nincsen világos tájékoztatás a képzésekről, meg amúgy is totál elavult a site. Ha nem frissítik, akkor minek van?!

Amúgy, én már a túlélésre játszom; céljaim már nincsennek. Minek? Úgyis csak az érvényesül, aki átgázol mindenkin, benyalja magát, v.mi fejes haverja (vagy szeretője), vagy piszoksok pénze van. Szóval, az esélyegyenlőséges dumától égnek áll a hajam.

Ja, magamról: szóval, 20 vagyok, félárva, kicsit paranoiás és kedélybeteg. Van 2 nővérem, akiket szeretek, meg Anyut is, aki nyugdíjas, és annak ellenére, hogy néha kiborító, a világ legjobb Anyukája, meg 2 unokatesóm (közülük az egyik velem kb. egyidős, és egy tróger, a másikuk fiatalabb, és nagyon okos). Van 1 pár díszmadaram, cinkéket etetek télen, szeretek sétálni (töbnyire egyedül), zenét hallgatni, aludni, olvasni, filmet nézni, és tolni a netet. Utazni is szeretek (főleg vonattal, metróval), meg egy csomó minden érdekel. De, majd úgyis meglátjátok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://afelorultblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr462408537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása